EL PESSEBRE DE L’ESCOLA AL CARRER FERRAN

Aquest curs hem rebut un encàrrec ben especial de part del pessebrista Jordi Darder, pare d’exalumnes de la nostra escola. I l’equip d’Educació Infantil, sota la direcció artística de l’Elena, no van dubtar en acceptar el repte. L’Ajuntament de Barcelona ha organitzat una RUTA DE PETITS PESSEBRES que hi haurà exposats en aparadors de botigues i hotels, al llarg dels carrers Ferran i Jaume I.

El pessebre de l’Escola Petita, fet pels alumnes de 3 i 4 anys, conjuntament amb els companys i companyes de 2n d’ESO i amb el suport del Martí Bota, està exposat a la botiga “Bolsos Guido” del CARRER FERRAN, NÚMERO 14

Una petita representació d’infants de 3 i 4 anys i els delegats i delegades de 2n d’ESO van anar a col·locar-lo al seu lloc.

Us animem a visitar la ruta de pessebres amb tota la família i esperem que ho gaudiu molt!

I, si us ve de gust… Ens podeu fer arribar una fotografia davant el pessebre de l’escola a l’adreça de correu: escola@escolasadako.com

Be the first to comment on "EL PESSEBRE DE L’ESCOLA AL CARRER FERRAN"