Sadako, model d’avaluació positiva a la Vanguardia

L’actual decret d’avaluació aprovat ahir pel Govern espanyol vol impulsar una nova cultura avaluativa a les aules que tingui un caràcter formatiu i no qualificatiu.

Avui, el diari la Vanguardia, recull en un article les principals claus del nou decret i presenta l’escola Sadako com “una escola que avalua en pensament crític, creativitat o cooperació”. Des del curs passat, a l’escola, l’alumnat de 4t d’ESO ha de demostrar les seves competències, destreses i talents davant d’un ventall de persones de la seva comunitat educativa (alumnat, famílies i mestres) que han format part del seu procés de creixement personal i del seu camí d’aprenentatge.

Us adjuntem l’article de la Vanguardia on hi podreu llegir el contingut complet de l’article.

Be the first to comment on "Sadako, model d’avaluació positiva a la Vanguardia"

Deixa una Resposta

%d bloggers like this: