FEM PINYA!

De nou, us compartim una sèrie de lectures de l’àmbit educatiu per si poden ser del vostre interès. L’objectiu és poder compartir materials que propiciïn la tasca de coeducar, que fem conjuntament famílies i escola.

Desitgem que les gaudiu!

1. Llibre: ENRABIATS de Míriam Tirado. Català i castellà

Les enrabiades dels nostres fills ens descol·loquen i ens fan perdre els nervis. Fins tot posen a prova la paciència dels pares més conscients i respectuosos. Però aquestes enrabiades també ens poden ajudar a saber què els passa.

Aquest llibre no pretén donar lliçons sobre com podem posar fi a les enrabiades dels nostres fills. Més aviat ens fa contemplar-les com una gran oportunitat de creixement i aprenentatge personal. Des de la seva experiència com a mare de dues filles i experta en criança conscient, Míriam Tirado ens dona consells i eines per educar els més petits de la casa des d’una altra perspectiva, més serena, respectuosa i amb sentit de l’humor.

Aprendrem a relacionar-nos amb els nens d’una manera més efectiva, recorrent al joc i a la imaginació; a desenvolupar l’empatia i acceptar les enrabiades com una part fonamental del creixement i a revisar les nostres idees sobre la infància, les nostres projeccions i expectatives. I tot això ho aprendrem amb l’objectiu de créixer en respecte, consciència i amor, perquè puguem ajudar millor els nostres fills i filles en el seu camí vital.

2. Què poden fer els pares si els fills demanen veure ‘El juego del calamar’?

El programa de ràdio “El món a Rac1” va tractar recentment la qüestió, us compartim l’enllaç on podeu llegir-hi que s’hi va parlar i també escoltar el fragment del programa.

ENLLAÇ

3. “A la recerca d’interessos lluny de les pantalles”

Article del diari ARA.

Be the first to comment on "FEM PINYA!"