FEM PINYA!

Us presentem una nova proposta per a famílies que esperem que sigui del vostre interès. Us anirem compartint articles, llibres, conferències, etc., de l’àmbit educatiu, que tractin de temes diversos en relació a la criança, el benestar emocional, l’educació i d’altres qüestions relacionades amb l’acompanyament d’infant i joves.

Esperem que aquesta iniaciativa, que té a veure amb la tasca compartida d’educar que exercim famílies i escola, us pugui ser útil i contribueixi a enriquir-nos i a enfortir la coeducació.

Aquí teniu les tres primeres propostes.

* España no es Finlandia, pero puede sacar a sus estudiantes de la mediocridad  (The New York Times)

Un article que s’endinsa en la necessitat de transformar amb urgència el sistema educatiu i apunta algunes de les novetats del nou sistema.

* Els reptes virals d’internet, de bromes a perills vitals (Ara Criatures). Paloma Arenós

Atrauen els adolescents per aconseguir més “M’agrada” i augmentar la popularitat en una etapa molt immadura emocionalment

Addiccions a l’adolescència: com detectar-les? (Ara Criatures). Esther Escolán

Desvelem alguns senyals d’alarma que haurien de posar-nos en alerta; com a pares i mares podem acompanyar els joves a l’hora de superar l’addicció.

Be the first to comment on "FEM PINYA!"