Al Mercat de Calaf, posa el teu gra d’arròs!

Benvolgudes famílies,
Donat que la situació de Covid no ens permet gaudir presencialment de la festa del Mercat de Calaf, us volem fer una proposta que ens permetrà compartir d’una manera solidària la tradicional paella que fem cada any.
Es tracta que feu la vostra paella a casa, la gaudiu en família i ens feu arribar una fotografia amb l’etiqueta #KLF2021. Per cada fotografia que compartiu a les xarxes o que rebem, l’escola farà un donatiu d’1Kg d’arròs a l’entitat el Rebost Solidari de Gràcia. Aquesta és una organització veïnal, sense ànim de lucre, que treballa per reduir la pobresa de manera directa al barri, una situació que s’ha vist en augment amb la crisi provocada per la pandèmia.
L’alumnat de 2n d’ESO, dins el treball del seu Objectiu de Desenvolupament Sostenible, dinamitzarà i vehicularà la campanya i farà arribar tot l’arròs a l’entitat.
Esperem rebre el màxim de fotografies possibles, per així poder col·laborar amb la màxima quantitat d’arròs. D’aquesta manera també pretenem mantenir viu el vincle emocional de la comunitat Sadako i que la celebració de la festa de l’escola, a través de la paella, serveixi per una bona causa.
A continuació us fem arribar tota la informació de manera molt gràfica i us animem a participar-hi posant el vostre gra d’arròs.
La campanya estarà activa de l’1 fins al 31 de maig, moment en que farem el recompte de totes les fotografies etiquetades i rebudes.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració i bona paella de Calaf!

Be the first to comment on "Al Mercat de Calaf, posa el teu gra d’arròs!"