Tornen els Jocs Florals a Sadako

Aquest 23 d’abril, seguint totes les mesures de seguretat Covid hem pogut recuperar aquest festa de la Literatura, els Jocs Florals de l’escola. Durant l’acte, es van lliurar els premis als millors textos escrits i sobretot es va posar en valor l’escriptura com eina extraordinària d’expressió i comunicació.

Durant l’acte també s’han presentat diferents projectes de l’escola vinculats amb la transformació positiva de la nostra petita societat que és Sadako. Entre d’altres l’Aina i la Noa van explicar el seu projecte ,en el que durant el curs van buscar finançament per regalar en aquests jocs un boc’n’roll als premiats de la temàtica “Per un futur millor” (Som el que Fem) per tal de promoure la sostenibilitat i reducció de residus.

JOCS FLORALS ESO

Missatge d’inauguració del Jocs Florals  de secundària d’en Jordi Musons

JOCS FLORALS  PRIMÀRIA

Be the first to comment on "Tornen els Jocs Florals a Sadako"