El Banc de l’Amistat

Com bé sabeu, a l’escola qualsevol infant o jove que tingui una proposta per millorar l’escola o millorar el món on viu, pot proposar el seu projecte a SOM EL QUE FEM per mirar de tira’l endavant.

Ha estat en dins d’aquest marc que un grup d’alumnes de 4t de primària han creat el “Banc de l’Amistat”.

Un espai al pati de l’escola, per qui ningú se senti sol a l’estona d’esbarjo.

La història que les va inspirar es remunta a l’any 2012 quan una estudiant  dels Estats Units, Acacia Woodley d’11 anys, que havia nascut sense una mà i sense dos dits de l’altre, va proposar a la direcció de la seva escola col·locar un banc de l’amistat al pati. La finalitat del mateix era perquè les nenes i els nens que es trobessin a l’hora del pati tinguessin sempre a algú amb qui parlar, riure i divertir-se.

El banc de l’amistat que ha preparat aquest grup d’alumnes amb la col·laboració de l’avi d’una d’elles pretén ser un espai per que si una persona se sent sola o malament s’hi pugui asseure per tal que altres persones l’acompanyin per acostar-la o simplement fer-li companyia. També és un bon banc per anar-hi quan dues persones vulguin resoldre algun problema o vulguin justes millorar alguna cosa

Felicitats per la iniciativa!

2 Comments on "El Banc de l’Amistat"

1. Una idea genial!Felicitats els i les alumnes i a l’avi que ho han fet realitat.Un racó més a l’escola on poder trobar valors i sentiments entranyables.
    Gràcies!

2. Enhorabona! Molt bona proposta, aquests de 4rt són la bomba!