Matí de Nadal

Malauradament la pandèmia ens ha impedit poder celebrar com cal molts actes i festivitats. No volíem que el Matí de Nadal fos un acte més pendent de celebrar i és per això que us fem arribar el format virtual d’aquesta festa tant nostra de retrobament a l’escola per desitjar-nos bones festes.

En aquest document que us adjuntem podreu trobar la nostra felicitació de Nadal que en nom de l’escola petita volem compartir amb totes i tots vosaltres, unes paraules d’en Jordi Musons, director de l’escola Sadako, i uns tutorials dels tallers del Matí de Nadal per tal que els vostres fills i filles els puguin fer, si volen demà dissabte o en qualsevol moment d’aquestes festes.

Esperant que arribi el més aviat possible el moment que puguem tornar-nos a trobar plegats, us desitgem de tot cor unes molt bones festes i molta salut per a tothom.

Be the first to comment on "Matí de Nadal"