#ImpulsaCambio

Durant aquestes setmanes dos alumnes de l’escola estan participant activament en el projecte #ImpulsaCambio de la Fundació Desing for Change y la Fundació Ashoka, creant una xarxa de joves a nivell nacional que s’involucrin dissenyant diferents accions, a partir de la crisi generada per aquesta pandèmia, i que es converteixin en agents de canvi.

Aquesta setmana estan treballant en el següent repte: “Com podem aconseguir que les nenes i nens menors de 7 anys entenguin el moment que estem vivint i segueixin les mesures de seguretat/higièniques”. Per fer una de les fases d’aquest repte han pensat fer un formulari per enquestar a famílies d’infants menors de 7 anys. Des de l’escola us demanem si podeu omplir aquest formulari, que els serà molt útil per completar el repte.

L’enllaç al formulari és  https://forms.gle/n7wArJXqiGK4GqDq5. Es pot fer amb menys de dos minuts, només son tres preguntes.

Agraïm la vostra col·laboració.

Be the first to comment on "#ImpulsaCambio"