PREINSCRIPCIÓ 20/21

Dates: 13 al 22 de maig.

Les famílies interessades en incoporar el seu fill o filla a l’escola, cal que facin arribar el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, enviant un correu a preinscripcio@escolasadako.com

Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, la sol·licitud es farà online a través del portal  preinscripcio.gencat.cat.

La sol·licitud de preinscripció es considerarà formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta.

En cas de tenir alguna dificultat per a formalitzar el tràmit, davant de l’operativa proposada, podeu contactar amb la secretaria de l’escola que us ajudarà o bé introduiran la vostra sol·licitud si fos necessari.
Podeu contactar amb nosaltres al 93 211 37 16 o bé per correu a preinscripcio@escolasadako.com

Més informació a…

Publicació de l’oferta

Llistat amb barem provisional

El Servei de Gestió del Procés d’Escolarització del Consorci d’Educació de Barcelona ens informa que s’han detectat errors en les llistes de baremació provisional. Podria ser que, amb el procés d’anonimització de les dades, s’hagin pogut ometre algunes sol·licituds que el centre havia validat prèviament.

Us recomanem fer la consulta a través de l’OVT, on trobareu la informació veraç sobre la baremació de la vostra sol·licitud:

Cal que tenir present que l’identificador que cal d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas el de l’alumne/a.

Llistat amb barem provisional corregit

Llistat amb barem resoltes les reclamacions

Llistat amb barem ordenat – definitiu

Publicació de l’oferta final