Plàstic 0, és cosa de totes i tots!

Som la Martina, el Pol i la Júlia,  uns alumnes de cinquè de primària que des de molt petits hem estat molt interessats en no contaminar. A l’escola és un valor que conjuntament amb el de la pau que hem treballat molt i ens hi sentim molt compromesos.

L’any passat vam fer una paradeta per guanyar diners per a poder regalar una bossa de roba a tots els nostres companys i companyes de l’escola per tal de reduir entre tots el consum de plàstic. Aquest any hem decidit continuar treballant per reduir el consum de plàstic i hem decidit vendre a tothom que ho desitgi bosses reutilitzables per anar a comprar fruita sense consumir ni una bossa de plàstic més. Sinó en tens, i vols contribuir a millorar la sostenibilitat del planeta, ens trobaràs a l’entrada de l’escola cada dimarts i dijous. T’hi esperem!

TU ETS L’ÚNIC QUE HO POTS CANVIAR!

Be the first to comment on "Plàstic 0, és cosa de totes i tots!"