InGENI@:  fins a l’infinit i més enllà!

Recentment a l’escola hem fet la Primera fira InGENI@ del curs. Durant aquesta fira els i les alumnes han pogut exposar les seves recerques en un espai distribuït en petites paradetes on poder explicar i experimentar amb altres alumnes que les visitaven. Les recerques, experiments, invents o experiències que s’han realitzat al llarg de tres mesos, s’han exposat de manera original i creativa, disposant d’un temps determinat per comunicar-ne l’essència als i les oients, que a més d’observar-les les han pogut avaluar.

El projecte Espai InGENI@ permet que cada infant des de 5è a 2n d’ESO pugui descobrir i aprofundir en una temàtica a partir de la seva curiositat i dels seus interessos. Durant aproximadament un quadrimestre aprofundeixen en les seves recerque que culminen amb una fira. La propera FiraInGENI@ es durà a terme el més de maig i hi seran convidades totes les famílies de l’escola.

Be the first to comment on "InGENI@:  fins a l’infinit i més enllà!"