Som el que plantem

Dos grups de Som el que Fem (25. Som el que plantem i 19 Reforestem el prat) amb alumnes de 3r i 5è estan treballant per reforestar les zones properes de Collserola que actualment estan deforestades. El darrer dia del primer trimestre i en el marc del 7è Camí d’Aprenentatge van organitzar una plantada massiva de llavors d’aglans en les que hi va participar tot l’alumnat de l’escola. Padrins i fillols van plantar la seva llavor que aquests grup miraran de cuidar per què creixin plançons que més endavant es puguin plantar en zones per reforestar.

Per fer-ho es van utilitzar iogurts que es van reutilitzar de l’estona de dinar i aglans ja què hem cregut que són les alzines els arbres autòctons d’aquesta zona.

Be the first to comment on "Som el que plantem"

Deixa una Resposta

%d bloggers like this: