PARK(ing) DAY SADAKO 2019

Volem una ciutat amable i verda,

respectuosa amb les persones

i el medi ambient.

El proper divendres dia 20 a l’escola ens hem volgut sumar a la iniciativa del Park(ing) Day coincidint amb la setmana de la mobilitat i amb l’inici de la setmana d’accions i vaga pel clima.

El Park(ing) Day és un esdeveniment anual que té lloc en diverses ciutats de tot el món. Es tracta d’una acció de ciutat performativa, educativa i reivindicativa, on diverses entitats, col·lectius i ciutadania en general, transformen de forma temporal places públiques d’aparcament en parcs, jardins i altres formes d’espai públic amb l’objectiu de reivindicar un model de ciutat centrat en les persones i en el medi ambient.

Davant de l’escola ocuparem l’espai dels cotxes per crear un espai per reflexionar, divertir-nos, compartir i pensar el món que volem.

Be the first to comment on "PARK(ing) DAY SADAKO 2019"