“SOM EL QUE FEM” SUPORT ALS REFUGIATS (ODS-10)

En el marc del projecte SOM EL QUE FEM, en el qual qualsevol alumne/a de l’escola pot desenvolupar un projecte de millora de l’escola o del món on viu, dos grups han tancat els seus projectes. Durant pràcticament dos cursos un grup d’alumnes de 6è han mantingut diferents parades amb productes per berenar, amb els que han recollit més de 400€. Per altra banda, un grup d’alumnes de 3r també han dut a terme un projecte de les mateixes característiques recollint 159€.

Un total de 560€ que han decidit donar a l’ONG, Intermon Oxfan en l’apartat de Suport als refugiats.

Felicitem aquests grups per la seva perseverança, autonomia i voluntat de transformació positiva que han demostrat. Unes autèntiques agents de canvi.

Be the first to comment on "“SOM EL QUE FEM” SUPORT ALS REFUGIATS (ODS-10)"