Assemblea a l’escola

Avui, dilluns 25 de març, s’ha fet una assemblea a l’escola.

Una assemblea és una trobada que es fa a l’escola amb tots els i les alumnes i professores i professors on es discuteixen o es parlen diferents temes d’importància.

En aquesta assembles s’ha parlat de:

• Els càrrecs TAC del projecte somriu’s han parlat del benestar de tots els qui formem part de  l’escola.
  • La necessitat de que tothom tracti bé els diferents materials que tenim.
  • EI5, 1r i 2n han explicat que sovint quan surten al pati troben el material desendreçat i embolcalls d’esmorzars i papers per terra. Han demanat als més grans que tinguin cura i ho deixin tot al seu lloc.
  • EI5, 1r i 2n han demanat que volen fer de Caps de dia, Caps de comunicació i Caps d’Infantil i tenir càrrecs a l’escola
  • 5PRI ha proposat que tots els anys, el dia 8 de març, es faci un acte a l’escola per celebrar el dia de la dona. S’ha fet una votació i ha guanyat el SÍ.

#CapsComunicacióSDK

1 Comment on "Assemblea a l’escola"

1. Reblogged this on ESO 1.