Nous emprenedors, noves escoles Changemaker

La setmana passada a Madrid, la fundació Ashoka va presentar 3 nous emprenedors socials als quals donarà suport durant els tres propers anys per tal que puguin consolidar els seus projectes. En el mateix acte es varen presentar les 4 noves escoles changemaker que s’adhereixen a la xarxa internacional d’escoles transformadores d’arreu del món. L’escola Sadako va lliurar un dels bonsais a l’escola basca que s’ha adherit a la xarxa com a símbol d’Ashoka de benvinguda i acollida.

Notícia La Vanguardia

Després de la presentació pública ens vàrem reunir tota l’equip d’emprenedors i representants de les escoles Changemakers per a definir com podem enfortir la nostra xarxa ampliant els llaços amb les altres escoles i emprenedors d’arreu del món i ampliar així la nostra capacitat transformadora.

Els tres emprenedors socials  reconeguts són en Gonzalo Fanjul (pel projecte Causa),  Oriol Vilalta (Fundació Pau Costa) i Helena Puig (Buid up), tres projectes interessantíssims de transformació social.

Les quatres noves escoles són l’escola Decroly (Canàries), CEIP Viñagrande-Deiro (Galicia), l’IES Jacaranda (Càceres) i Arizmendi Ikastola (País Basc)

Aquesta és la xarxa actual d’escoles Changemaker a l’estat: ESCOLES CHANGEMAKER

I aquesta la xarxa d’Emprenedors socials: Emprenedors socials

Animem a tota la comunitat educativa Sadako a descobrir amb més profunditat i establir xarxa amb el conjunt d’emprenedors socials i escoles Changemaker amb els que compartim objectius de futur.

Be the first to comment on "Nous emprenedors, noves escoles Changemaker"