Ens visita la Linda Liukas

Als 31 anys, Linda Liukas (Finlàndia, 1986) ja és una figura central en el camp de la programació. Per apropar-lo als infants ha creat el llibre i web Hello Ruby, que n’ensenya els fonaments tot fent volar la imaginació. També és fundadora de Rails Girls, un moviment global per ensenyar a programar a les dones en més de 260 països.

Ahir va venir a l’escola per fer un taller amb tots els nens i nenes de 3r de Primària. D’una manera molt amena va formular aquestes preguntes: Quina forma té Internet? Com és un ordinador? Com seran els ordinadors en el futur? També va introduïr el concepte d’algoritme i els nens i nenes van practicar en parelles dissenyant un algoritme per ensenyar un robot a rentar-se les dents. Va acabar parlant de la importància que les nenes tinguin interès per endinsar-se en el món de la tecnologia i la programació. I tot en anglès! Abans de marxar va fer una visita a l’escola i va poder parlar amb algunes dels nostres joves sobre els seus interessos tecnològics.

Va ser una experiència molt positiva per a tots nosaltres.

1 Comment on "Ens visita la Linda Liukas"

1. L’Aina em va explicar que els havia visitat una noia snglesa que havia fet uns llibres sobre com explicar als nens la tecnologia. He vist que té una pàgina web. Si et ve de gust, és una proposta xula per compartir.

> El 18 abr 2018, a las 11:39, 1000 grues escribió: > > >