Camí d’aprenentatge

Com sabeu aquest curs hem incorporat una nova dinàmica col·lectiva de tancament de trimestre: El Camí d’Aprenentatge.

Al dia d’ahir tots els infants, joves i docents de l’escola vam transcórrer pel 2n Camí d’Aprenentatge liderats pels alumnes d’emprenedoria de 4t d’ESO, que van fer possible el desenvolupament de totes les activitats que es van realitzar.

Durant tot el matí es van succeir activitats encaminades a fomentar l’autoconeixement i les expectatives positives sobre un mateix i sobre la vida del propi curs. Va ser un matí emocionant, on es van viure molts moments de sinceritat, confiança i estima, que van acabar amb una trobada entre padrins i fillols per compartir les nostres experiències durant tot el matí de generositat. Finalment els alumnes de 4t d’ESO van proposar-nos un happening molt divertit per tancar amb distensió i il.lusió un matí ben excepcional.

Aquesta activitat s’emmarca dins el projecte CIMS de l’escola, amb la intenció d’instaurar un espai permanent de reflexió en tancar cada trimestre, i que pensem que contribuirà a la formació integral dels infants i joves.

[vimeo 261468312 w=640 h=360]

Camí_daprenentatge_-_març_2018_360p from Escola Sadako on Vimeo.

Be the first to comment on "Camí d’aprenentatge"