Som el que fem! Energia transformada en acció!

Com bé sabeu, a l’escola qualsevol infant o jove que tingui una proposta per millorar l’escola o millorar el món on viu, pot proposar el seu projecte a SOM EL QUE FEM per mirar de tira’l endavant.

En aquest marc, 3 grups d’alumnes recentment han tancat els seus projectes:

El grup ZUMITRON va estar oferint sucs a la sortida de l’escola durant un part important del curs passat. El seu objectiu era recollir diners per poder comprar llibres nous pel Racó de la Calma. Ja fa uns dies una mare de l’escola ens va ajudar a comprar llibres adequats i interessants per poder llegir en aquest espai. Ara ja els podem llegir a les nostres estones d’esbarjo.

L’Andreu, el Max, el Martí i l’Ignasi de 5è, estan tant satisfets que han decidit continuar aquest curs amb el mateix projecte.

Per altra banda, LES CRACKS també han donat per acabat el seu projecte. La Candela, la Lucia, la Olívia i l’Emma de 2n han estat venent magdalenes i pastissos durant el primer trimestre per recollir diners per donar suport als refugiats sirians. Aquests diners els han lliurat a la Comissió Solidària per que els afegeixi als que aquesta comissió ha recollit en altres accions. Les felicitem per la seva iniciativa, capacitat d’organització i esforç.

I també el grup SADAKO A MENJAR ha estat organitzant-se per fer una parada els divendres oferint berenars als alumnes i famílies de l’escola. L’Abril, la Gala, la Berta, la Martina, el Saber, la Ivet i la Tanit de 2n es van proposar comprar nous jocs i materials per que repartissin els alumnes de 5è a l’estona d’esbarjo. Amb els 140€ que van aconseguir han triat aquests materials i jocs que aquests propers dies tots els alumnes de l’escola podran utilitzar per jugar a l’estona d’esbarjo. Ha estat un grup amb una excel.lent autonomia i entusiasme.

I per acabar compartir-vos alguns altres projectes que estan desenvolupant aprenents de diferents cursos de l’escola per què ells també volen ser Agents de Canvi (Changemakers):

Un grup molt nombrós d’alumnes ha creat la comissió de la GEGANTONA. Una comissió molt activa que ja ha aconseguit la seva primera fita, treure per primera vegada la nostra gegantona fora de l’escola per participar en les Festes de Santa Eulàlia de la Ciutat.
Han creat aquest nou blog  on trobareu moltes de les activitats en que han participat tots els alumnes d’una comissió que després d’un any de treball ha engegat amb  molta il.lusió i empempta.

Cada dilluns al migdia la Noa, Lucia , Mar  & Ariadna estan organitzant tallers ACTIVIPATY per totes i tots els alumnes de 5 anys i primer. Són perseverants, creatives i amb una capacitat extraordinària per donar el seu temps per tal que els infants més petits de l’escola puguin passar-ho bé alhora que milloren la seva creativitat.

I molts, molts, més….

Els felicitem a totes i tots i animem a qualsevol altra alumne/a o família de l’escola a portar a terme el seu projecte SOM EL QUE FEM. Per una escola Changemaker com nosaltres és un autèntic luxe veure la gran implicació del nostre alumnat alhora

d’exercir de veritables agents de canvi.

SI TENS UNA IDEA PER MILLORAR EL MÓN A QUÈ ESPERES PER COMPARTIR-LA!

1 Comment on "Som el que fem! Energia transformada en acció!"

1. Ma agradat molt participar i sóc del grup sadako a menjar