Matí de la Generositat

Benvolguts nens, mares i pares de l’escola,

Us escrivim des de la Comisió de Patis per donar-vos les gràcies.

Moltes gràcies perquè per tercera vegada us heu tornat a activar pels patis i la plaça de l’escola. I, com sempre, heu aconseguit que tots aquests espais de joc i creixement llueixin més que mai. Sou uns artistes grandíssims: teatrets, casetes, cuinetes, escales, troncs, tauler dels sentits, camps de fútbol de xapes, taules de picnic, botiguetes, xerranques. Esperem no oblidar-nos de res! Dilluns al matí, l’escola va dedicar l’estona del Bon Dia a mostrar als nostres fills la nostra fita a més de demanar-los la seva generositat mantenint i fent bon ús de les noves i/o retocades propostes de patis. Moltes gràcies per la vostra persistència, perquè hi havia força famílies repetidores—la vostra confiança ens afagala, i a tots aquells que dissabte us vau estrenar us donem la benvinguda i desitgem que aquesta relació duri molt i molt de temps. Finalment, és clar, moltes gràcies per la vostra generositat: les vostres ganes, el vostre temps, les vostres habilitats, la vostra improvització, la companyonia, l’estona, les rialles, les converses i la descoberta. En resum, per si no ha quedat prou clar, moltísssimes gràcies a petits i grans!

Abans d’acabar aquesta carta d’agraiment, no ens volem oblidar d’agraïr a quatre nenes i nens que aquest curs ja fan cinquè perquè durant dos anys van fer pastissos per recaptar fons per millorar els patis. Amb aquest diners vam comprar la pintura i els retoladors que vam fer servir dissabte passat. Des de la comissió de patis, us donem les gràcies: Berta, Irene, Guillem i Àlex.

Aquells que per mil raons no vau venir però ens vau aportar material, hi ereu. Us vam contar. Moltes gràcies. I aquells que no heu pogut venir encara, us animem a venir la propera. Res, doncs, fins a la propera.

Una abraçada ben forta,

Comissió de Patis

[vimeo 242534486 w=640 h=360]

Matí de la generositat from Manel Sayrach on Vimeo.

Be the first to comment on "Matí de la Generositat"