Els racons d’Experimentació d’Infantil i C.I. de Primària els escullen els alumnes de EI-5, 1r i 2n de primària i els desenvolupen durant dues sessions amb l’ajuda de tres alumnes de l’ESO.

Normalment vénen uns 15 alumnes repartits de totes les classes i convertim l’aula dels cavallets de mar en un laboratori de ciència. Observem amb lupa mostres d’animals i minerals, investiguem amb imants, comprovem si les coses suren o no suren i fem mescles de colors, entre d’altres.

Els alumnes de 3r d’ESO són generalment els encarregats de ser els monitors de l’activitat però de vegades, els alumnes de 4t i de 2n d’ESO també ho fan. És fantàstic veure aquests alumnes com expliquen el seu racó, com acompanyen a través de la seva mirada càlida als petits de l’escola, per tal d’ajudar-los a descobrir algun fenomen que desconeixien. Des d’aquí un agraïment molt gran per tots vosaltres.

Be the first to comment on "Racons d’Experimentació … una font d’inspiració de ciència pels més petits de l’escola gran"