Dona el teu vot a la millor imatge del XIII Concurs de Fotografia Digital organitzat per la Fundació Trams. Tan sols has d’omplir el següent formulari, on també trobaràs l’enllaç per veure totes les magnífiques imatges presentades. Veuràs que hi ha tres formularis, un per cadascuna de les categories presentades:

• Alumnes
  • Famílies
  • Personal del Centre

L’únic que et caldrà per votar és iniciar la sessió amb un compte de Google (correu de Gmail), recordeu que el correu de l’escola Sadako ho és.

El termini per fer la vostra votació és fins al 17 de novembre!

Més endavant publicarem els guanyadors/es, resultants de les vostres votacions.

Moltes gràcies.
[googleapps domain=”docs” dir=”forms/d/e/1FAIpQLSclD5uemkKRrNyT5jo75x0tU2JJkFhwp2Gj9OWFrMvR1kn5og/viewform” query=”embedded=true” width=”760″ height=”500″ /]

[googleapps domain=”docs” dir=”forms/d/e/1FAIpQLSfLUO-QD6By2BFByAd-Pme7H5p8o6GpnIf_NyuhISNVuNaXwg/viewform” query=”embedded=true” width=”760″ height=”500″ /]

[googleapps domain=”docs” dir=”forms/d/e/1FAIpQLSfX3F4oDO_gwAcvP8FVvIYPv1RoojCM3nzXz4LEq1v-AZCMlQ/viewform” query=”embedded=true” width=”760″ height=”500″ /]

Be the first to comment on "Participa en la votació del XIII Concurs Fotografia Digital de la Fundació Trams, i escull les millors imatges!"