La passada setmana vam rebre la visita d’en César Bona, que va estar dos dies convivint amb nosaltres i va poder conèixer el projecte de la nostra escola. En César va ser nominat l’any passat al Global Teacher Prize, i avui és una persona que ha entrat en contacte amb molts dels moviments de renovació pedagògica del territori.

Un equip d’alumnes de 5SAK li van fer una entrevista, a partir de les preguntes que ens vau fer arribar.

A continuació podeu veure un fragment de l’entrevista i en aquest enllaç podreu visualitzar-la al complet (12′).

[vimeo 167694339 w=640 h=360]

Be the first to comment on "César Bona – “Tenemos que hacer seres sociales, no solo empleables”, entrevista 5SAK"