CEL WORKSHOPS a l’escola Sadako

Captura de pantalla 2016-04-30 a les 11.24.24

El proper 12 de maig s’inicien els CEL Workshops a l’escola Sadako. Tallers Organitzats per CEL Working un xarxa d’emprenedors que pretenen generar sinèrgies entre professionsls de l’àmbit educatiu, social, cultural i tecnològic.

Què són els CEL Workshops?
Accions formatives i de divulgació de serveis, eines, tècniques i estratègies innovadores i emergents, relacionades i aplicades a l’àmbit de educatiu. Amb CEL Workshops es pretén afavorir  l’aprenentatge permanent ( lifelong learning ), conèixer i provar eines , serveis i estratègies tecnològiques innovadores i concretar l’entorn personal d’aprenentatge i de xarxa (PLE – PLN ) .

Programa de Workshops previstos

• Smart glasses & wearable technologies
  • impressió 3D Scratch i robòtica
  • Avaluació amb rúbriques amb Co – rubrics Infantium –
  • Neurociència a l’educació
  • El llenguatge audiovisual com a recurs d’aula amb dispositius mòbils ( smartphones i tablets )
  • Model ” Flipper Classroom ”
  • Realitat Virtual & Cardboard
  • Robòtica per a docents App Inventor
  • Creativitat i música
  • Gestió de projectes

Un taller de 2h cada 15 dies

PROPER WORKSHOP:

12 de maig

Smart glasses & wearable technologies
Les noves tecnologies com les ulleres intel.ligents (Smart Glasses) i els dispositius anomenats Wearables ofereixen noves oportunitats en múltiples àmbits com l’educatiu, la cultura o la publicitat.
Formador: Isidro Navarro
Lloc: Escola Sadako

Be the first to comment on "CEL WORKSHOPS a l’escola Sadako"