LOPPEMARKED

Ja tornem a ser aquí!

Com ja sabeu, som unes alumnes de 3r d’ESO que organitzem un mercat de segona mà anomenat LOPPEMARKED. Us recordem que els diners del nostre projecte seran enviats a la ONG de Malala Yousafzai, “Malala Fund”.

També us volem tornar a recordar que per participar teniu dues opcions:

1. Donar-nos els objectes que vulgeu vendre i nosaltres els vendrem
  2. L’altre opció és que vosaltres matrixos podeu montar la vostre pròpia parada. Aquesta opció requereix pagar 6 euros i nosaltres obtindrem el 20% dels diners guanyats, que seran enviats, com ja hem dit abans, a la gent necessitada.

Aquest segon mercat es farà el dia 7 de maig, al Mercat de Calaf de l’escola. La gent que vulgui preparar la seva pròpia paradeta, se li demanarà que vinguin a les 10:00 h, per començar-ho a preparar. Es començarà a vendre a les 10:30-11:00 aproximadament.
Les inscripcions s’hauran de fer abans del dia 5 de maig. Els vostres objectes per vendre, en canvi, podran ser entregades fins al divendres 6.

Si us interesa i voleu participar, ompliu el següent formulari

Per obtenir més informació, podeu contactar amb nosaltres a través del següent correu:

loppemarked.escolasadako@gmail.com

També podeu consultar al blog on hi ha tota la informació necessària:

LOPPEMARKEDIMG_7958

Be the first to comment on "LOPPEMARKED"