Avui s’han celebrat els Jocs Florals Escolars de Barcelona al Saló de Cent de l’Ajuntament. L’Helena Montolio i en Víctor Lajara hi havien participat amb els seus textos en els gèneres de prosa i poesia. Novament, estem d’enhorabona, en Víctor ha obtingut el primer premi en la categoria del 1r cicle d’ESO. Felicitats, Víctor, la feina feta i l’esforç que hi has esmerçat han tingut el seu reconeixement. I tot plegat encara no s’ha acabat: de Barcelona a Catalunya! És clar que compartim plenament la felicitat amb tu, Víctor. No deixis mai d’escriure. I tu tampoc, Helena. Enhorabona a tots dos!!

4 Comments on "La Sextina per a la Pau Mundial, d'en Víctor Lajara, guanyadora del 1r Premi dels Jocs Florals Escolars de Barcelona! I de Barcelona a… Catalunya!"

1. Reblogged this on ESO 2.

2. Reblogged this on ESO 2.

3. enriccodinaportet | 9 de juny de 2015 at 22:37 | Respon

Moltes felicitats Víctor! La Pau es construeix cada dia des del respecte i l’escolta i tu ens ho has ensenyat.

4. Natàlia Castell Rocabruna | 9 de juny de 2015 at 23:36 | Respon

Moltes felicitats . Demostrat està que la feina ben feta te la seva recompensa .