PARTICIPEM A itworldedu7

Captura de pantalla 2015-02-26 a les 11.28.56L’escola ha participat en la 7a edició de l’ItworldEdu, el principal esdeveniment en el sector TIC Educació a Catalunya i congrés referent a nivell estatal a itworldedu.cat.

D’una banda dos alumnes de sisè han presentar el projecte #habilitatsambtutorial, que ells mateixos van desplegar al curs passat a l’escola. Han exposat una proposta que neix de la seva pròpia iniciativa on cada alumne/a pot crear el seu propi tutorial d’allò que sap fer o li agrada fer.

Captura de pantalla 2015-02-26 a les 13.33.28D’altra banda en James Ward i en Jordi Musons han presentat el paper dels tutorials amb les diferents modalitats que s’utilitzen en molts dels cursos de l’escola: Tutorials de qualitat extrets de la xarxa (flipped classes), altres elaborats pels propis docents i d’altres elaborats pels mateixos alumnes (#habilitatsambtutorial). Una estrategia educativa més, basada en el Learning by Doing, que promou el treball competencial, la implicació i motivació de l’alumnat en el procés d’aprenentatge.

Ha estat una bona oportunitat de compartir amb la comunitat educativa i tecnològica algunes de les propostes educatives que s’estan implantant a l’escola.

Be the first to comment on "PARTICIPEM A itworldedu7"