Inauguració de l'exposició 70 anys de la bomba d'Hiroshima

Hiroshima 2

El divendres 16 de gener, l’escola va ser convidada a l’acte d’inauguració al Born de l’exposició “Hiroshima-Nagasaki. 70 anys de la bomba atòmica”, produïda pels museus de la pau de les dues ciutats nipones i l’Ajuntament de Granollers, amb la col·laboració de la xarxa Mayors for Peace.  L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i el de Granollers. Josep Mayoral, van inaugurar l’exposició en un acte que també ha comptat amb la participació del director del Museu Memorial de la Pau d’Hiroshima, Kenji Shiga, i l’ambaixador del Japó a Espanya, Kazuhiko Koshikawa.

Hiroshima

L’escola també inclourà aquesta data tan significativa en el proper acte col.lectiu a l’escola en la commemoració del Dia de la no violència el proper 2 de febrer a la plaça de l’escola. Serà un acte emotiu, on a més de recordar aquest tràgic esdeveniment de la nostra història, també es farà esment al centenari de l’inici de la 1a Guerra Mundial. Dos records que ens han de dur a reflexionar sobre el valor de la Pau i la concòrdia.

Més endavant l’escola també comptarà amb la visita d’un sobrevivent de la bomba d’Hiroshima que arran de l’exposició a Barcelona també visitarà l’escola, on podrem recollir el seu testimoniatge.

Be the first to comment on "Inauguració de l'exposició 70 anys de la bomba d'Hiroshima"