Membres d'Ashoka visiten l'escola Sadako

El passat dijous 20 de novembre, ens van visitar dos membres d’Ashoka. Ashoka és una xarxa internacional, que cerca persones o entitats que innovin i promoguin un canvi en els seus camps. En aquests moments estan seleccionant escoles per formar part del projecte Escuela Changemaker, escoles que proposin projectes innovadors que puguin ser útils en la millora educativa europea.  Per l’escola és un autèntic privilegi poder participar d’aquest procés de selecció. Durant la seva estada a l’escola durant tota una jornada, van passejar-se per les classes, van poder veure l’ambient d’una dia SAK al pati, i també es van reunir amb els delegats dels cursos per poder parlar amb ells coneguent tots els agents implicat en el projecte de l’escola. Va ser una visita francament interessant de reconeixement i reflexió del nostre propi projecte.

La visita dels membres d’Ashoka, va ser seguida per un grup d’alumnes de l‘equip de 5SAK, que van aprofitar per entrevistar-los. A continuació trobareu un extracte de la mateixa.

[vimeo 112809610 w=500 h=305]

Be the first to comment on "Membres d'Ashoka visiten l'escola Sadako"