Tarda de cinema a Sadako (Emprenedoria 2014)

Hola pares, mares, nens i nenes de l’escola Sadako,

Som unes nenes de 3er d’ESO de l’escola. El nostre projecte d’emprenedoria és fer una tarda de cinema al menjador de l’escola el dilluns 24 d’aquest mes de novembre!

L’entrada costarà 2,5€ i també es podran comprar bosses de crispetes per 1€. Aquesta sessió és recomana a alumnes des de 3r de primària a 1r d’ESO.

La venda de tickets es farà els dies 18,19 i 20 de novembre a la taula de caps de dia, a les 10:30h ,l’hora de pati del matí i a les 16:45, a l’acabar les classes. Nosaltres ens encarregarem de que els nens i nenes sàpiguen totes les dates, quan els hi anem a explicar el nostre projecte a la seva classe. Deixarem un cartell a la seva classe:

Heu de saber que el 25% dels beneficis aniran destinats a una ONG.

La pel·lícula d’aquesta sessió és Juntos y Revueltos. Aquí podeu podreu veure el tràiler de la pel·lícula:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=doHbxaeRduU?rel=0&w=560&h=315]

1 Comment on "Tarda de cinema a Sadako (Emprenedoria 2014)"

1. Elisenda Ferrer, mare de la Cèlia de Falcons i l'Abril de 4t d'ESO | 21 de novembre de 2014 at 08:43 | Respon

Felicitats per la iniciativa emprenedora 🙂