2a Edició Intercanvi de Roba Solidària

Benvolguts,
Us volem fer partícips de la segona edició de l’intercanvi de roba, engegada per les comissions sostenible i solidària.
Us proposem intercanviar roba i material esportiu dels vostres fills/es. Cal prioritzar que sigui material apte per a un nou ús i especialment material i roba escolar.
La data d’intercanvi serà el dissabte dia 31 de maig coincidint amb la Festa de l’Esport. De 10.30h a 12.00h. L’activitat es farà als porxos del pati de l’escola.
La recollida de les peces de roba es farà durant els dies 28, 29 i 30 de maig al vestíbul de l’escola gran. Al matí es farà de 8.00 a 8.15h. A la tarda de 17.00 a 17.30h.
El vostre material se us bescanviarà per punts, en uns tiquets que fareu efectius el dia del Mercat. Recordeu-vos de recollir-los en fer el lliurament.
Els valors dels tiquets seran:
1. Bambetes (xines), casquets de piscina: 1 punt.
2. Bates, samarretes d’esport i equips esportius, motxilles, pantalons curts o de xandall: 2 punts.
3. Jaqueta xandall, sacs de dormir, anoracs, polars: 3 punts.

Cordialment,

Comissions Solidària i Sostenible

Be the first to comment on "2a Edició Intercanvi de Roba Solidària"