Simulacre d'emergència a l'escola Sadako

Cada any tots els i les alumnes, mestres i personal de l’escola gran i de l’escola petita fem un simulacre d’emergència, per tal de posar en pràctica tot allò que hauriem de fer en cas d’una emergència real.

Els suposits cada any són diferents, aquest any a l’escola gran hem treballat amb la hipótesi d’una fuita de gas a la cuina i hem evacuat l’edifici, en canvi a l’escola petita hem simulat un incendi forestal a la serra de Collserola que feia que el fum s’acostés perillosament a l’edifici de l’escola, així doncs en hem confinat tots a la classe dels lleons.

Els simulacres han estat tot un exit, en poc més de cinc minuts hem buidat l’escola gran i en menys de tres minuts tots els nens i nenes de l’escola petita i el personal ens hem confinat a l’aula establerta. Molt bona feina!

simulacre

Be the first to comment on "Simulacre d'emergència a l'escola Sadako"