#femhojunts

Us presentem una de les darreres inciatives del projecte #femhojunts on es combina d’una forma excel.lent l’aprenentatge des de contextos reals amb la participació familiar des del modelatge i testimoniatge.

#femhojunts és un projecte d’aprenentatge compartit entre alumnes i famílies que al llarg d’aquest curs s’ha dut a terme a 5è de primària. La idea del projecte és que els nois i noies de 5è preparin, juntament amb algun membre de la seva família, una activitat, exposició, reportatge… sobre algun tema que els agradi i l’exposin conjuntament a la classe.
L’objectiu és generar situacions que permetin a alumnes i famílies gaudir d’una estona d’aprenentatge i que puguin compartir plegats el fet de construïr o crear junts activitats amb l’objectiu d’oferir-ho a la resta de la classe. El projecte és molt motivador tant per les famílies com pels alumnes i ens permet obrir les portes de les aules i generar sinèrgies molt positives entre família i escol.

Podeu seguir aquest projecte al bloc de 5è de Primària  http://5prmsadako.wordpress.com/

#femhojunts: La guerra civil espanyola

Avui la Martina i la seva besàvia Carmen ens han parlat de la guerra civil a Catalunya. Ha estat un interessant viatge en el temps on la Carmen ens ha relatat en primera persona les seves vivències durant aquest fet històric decisiu de l’Espanya del segle XX. Gràcies a les dues!

20140403-121603

Be the first to comment on "#femhojunts"