La Maria Segura, exalumna de l’escola, jugadora de l’equip de vòlei de primera divisió del Barça, ens convida a veure els Play Offs contra el Pamplona (GH Leadernet).

images2

La Maria va començar a jugar a vòlei a l’Escola Sadako quan tenia 10 anys, ara fa uns mesos  va venir a un entrenament dels nens i nenes que ara juguen a l’escola, per ells va ser molt emocionant i van demanar a la Maria poder anar a veure-la jugar un partit de primera divisió.

“Personalment seria una alegria veure tots els nens i nenes a les grades disfrutant d’aquest magnífic esport que vaig iniciar ja fa anys al Sadako.”

Moltes gràcies i molta sort!

Be the first to comment on "La Maria Segura ens convida a veure un partit dels Play Offs de vòlei de la 1a divisió femenina."