Activitat de Networking

El passat divendres l’AMPA de l’escola va organitzar, a la biblioteca del centre, la primera activitat de networking.

Un grup de 30 pares i mares ens vam trobar amb la Isabel Anthony, professional externa a l’escola i excel·lent comunicadora de l’empresa Seeseuno (www.seeseuno.es).

CIMG1613

En primer lloc, tots els assistents vam fer una breu presentació i després, de manera  molt amena i distesa, la Isabel Anthony ens va organitzar una activitat innovadora en networking: “la colmena”.

Aquesta activitat trenca amb tots els tòpics del networking, res de discursos ni presentacions serioses, res d’exposar-se ni de l’elevator pitch que està tan de moda, res de vendre’s ni de demanar clients. “La colmena” és moure’s per un altre, ajudar-lo a trobar el que busca,  optimitzar el temps i donar-li  allò que has aconseguit per a ell.  Sense res a canvi.

CIMG1611

Si  l’activitat va ser profitosa,  la reflexió posterior no es va quedar curta,  ens va servir per ressituar-nos i recordar que en l’actual món de l’empresa i dels negocis hem de deixar enrere el patró de vendre, vendre i  vendre, i començar a connectar persones que coneixem, saber qui necessita què i com el podem ajudar a trobar-ho a través dels nostres contactes. Ser generosos, compartir i estar present per ajudar els altres farà que, per què no,  aquests altres et connectin a tu amb algú que et pot estar buscant, o a qui tu busques!

Volem donar les gràcies als qui vau venir, als qui ens heu felicitat, que heu estat molts, i dir-vos  que ens ha fet moltíssima il·lusió, i també donar gràcies a l’escola perquè sempre ens ho posa tot tan fàcil.

Esperem poder comptar amb vosaltres a la propera trobada i si ho voleu us podeu afegir al grup de linkedin  “networking actiu de pares i mares de l’escola Sadako de Barcelona”.

Be the first to comment on "Activitat de Networking"