Formació sobre les drogues i adiccions a 4t d'ESO

drogues xerrada

El divendres 14 de febrer van venir dues formadores d’Amalgama 7 a fer un taller sobre les drogues i les addiccions amb els alumnes de 4t.

Els alumnes van valorar molt positivament el taller. A continuació podeu llegir alguns dels comentaris que van fer després de la sessió:

Crec que ens han ensenyat el món de les drogues d’una manera diferent, en comptes de dir-nos un NO sense raons, ens han fet reflexionar  i treure’n les nostres pròpies conclusions.

Crec que aquesta xerrada serveix per conscienciar-nos sobre que consumir drogues té uns efectes negatius.

M’ha agradat molt aquesta xerrada, …, a la nostra edat és necessari que siguem conscients d’aquest tema.

Ha estat molt encertat fer un petit repàs sobre l’evolució de les drogues i el paper que han jugat en les diferents cultures i contexts històrics. Això és un tema del qual mai havia sentit parlar i és necessari per entendre l’augment del consum de drogues actual.

Ens ha conscienciat i ens ha fet veure la realitat. Hem de pensar en les conseqüències de les nostres decisions.

Be the first to comment on "Formació sobre les drogues i adiccions a 4t d'ESO"