Avui ens han visitat 19 exalumnes!

IMG_0151

Avui, 19 exalumnes de tres promocions diferents han vingut a l’escola per parlar amb els alumnes de 4t d’ESO sobre els estudis post-obligatoris. La majoria dels que han vingut estan fent 2n de Batxillerat i han explicat com són les escoles on estudien actualment. Aquests mateixos estudiants van assistir fa dos cursos a la mateixa xerrada com a alumnes de 4t. Poder sentir com parlen amb la maduresa adquerida amb el temps és molt gratificant i  l’estima que mostren per Sadako queda molt palesa.
IMG_0159

També han vingut quatre alumnes de promocions anteriors, en Jordi Roig, la Marina Caballero, l’Adrià Vila i en Miquel Darder. Ha estat molt enriquidor i emocionant escoltar-los.

IMG_0154

Abans de la xerrada hem dinat tots plegats.

IMG_0157

Us volem agrair a tots i totes les ganes de compartir les vostres experiències amb els nostres alumnes d’enguany i ens omple de satisfacció poder comprovar que encara us sentiu part de Sadako.

Be the first to comment on "Avui ens han visitat 19 exalumnes!"