Educar amb els cinc sentits

El dilluns 3 de febrer  la comunitat de l’escola Sadako, dins de l’Escola de Pares i Mares que organitza l’AMPAES, vam poder gaudir de la Conferència d’en Carles Capdevila ”Educar i comunicar de bon humor”.

En Carles Capdevila és llicenciat en filosofia i periodisme i actualment és el director del Diari Ara.

cc3

Durant la conferència ens va conduir, a través de la seva experiència com a pare, pels cinc sentits de l’educació: el sentit comú, el sentit del ridícul, el sentit del deure, el sentit moral i el sentit de l’humor.

Va compartir amb nosaltres la frase “Espavila, espavila, espavila,…, vigila, vigila, vigila” que ilustra com hem d’animar els més petits a ser autònoms i com hem de frenar els més grans posant-los límits i acompanyant-los en el camí de l’aprenentatge.

La seva partícular capacitat de transmetre va fer de la xerrada una estona on vam aprendre, vam riure i on vam poder  veure reflectides les nostres experiències personals com a pares.

Per aquells que no vau poder assistir us deixem un enllaç on podreu gaudir d’aquesta conferència:

Be the first to comment on "Educar amb els cinc sentits"