Matí de Nadal – El Racó de l'exalumne

Molts exalumnes ens van visitar durant el Matí de Nadal. Ens ha fet molta il·lusió poder compartir amb ells i elles unes paraules, molts records i tenir el goig de saber com els va la vida al cap de pocs o molts anys que van deixar l’escola… Tot endolcit amb una mica de xocolata desfeta.
IMG_0011
La comunitat o xarxa Sadako es va eixamplant cada cop que ens visita un exalumne en un dia assenyalat com aquest, o en qualsevol dia, com passa sovint quan un exalumne passa a saludar.
Ahir vam iniciar de manera informal El Racó de l’Exalumne. Aquells exalumnes que van passar per la biblioteca van actualitzar les seves dades i van escriure quelcom a la Llibreta de Records que vam obrir ahir.
IMG_0021
A tot l’equip de mestres ens ha fet molta il·lusió poder xerrar una estona amb vosaltres. Queda palès que Sadako sempre serà la vostra escola i sempre ens tindreu aquí.
IMG_0019
Els tutors de quart d’ESO han intentat fer fotografies de tots els exalumnes que han passat per la biblioteca. Aquí en teniu una selecció.
Esperem tornar a veure-us a tots aviat. I moltes gràcies per venir i reforçar els vincles.
IMG_0030
I us convidem a tornar per passar una estona dins d’una classe, fent una activitat, una xerrada, aportant el vostre gra de sorra a un projecte, una comissió…
Cliqueu aquí per veure totes les fotografies

Be the first to comment on "Matí de Nadal – El Racó de l'exalumne"