L'Esbarjo, un espai d'oportunitats

El dijous passat van innaugurar el dia dels patis oberts. Cada dia tots els alumnes poden anar a qualsevol dels patis de l’escola però només els dijous també els alumnes d’Infantil i Primària poden sortir al pati gran de fora. Aquest primer dia ha estat molt especial, amb imatges d’una estona d’esbarjo molt diferent, amb moltes imatges de convivència intergeneracional fracament boniques. És clar que la convivència no sempre és planera i també es vieuen situacions que entre tots hem d’aprendre a resoldre. Però com sabeu els dos grans papers de l’escola és acompanyar als seus alumnes a aprendre a aprendre i aprendre a viure, en societat és clar. I estem convençuts de conveçuts de comptar amb tota la comunitat educativa per fer-ho.
pati

Be the first to comment on "L'Esbarjo, un espai d'oportunitats"