Convocatòria Gran Recapte 2013

Després de l’experiència de l’any passat, l’AMPAES de l’Escola Sadako repetim des del Voluntariat Familiar l’experiència de participar com a voluntaris en el Gran Recapte d’aliments que organitza la Fundació Banc dels aliments (www.bancdelsaliments.org) per 4t any consecutiu, amb un èxit sense precedents.

Aquest any, el Banc d’aliments no només confia en el projecte de voluntariat familiar de la nostra escola, també ens demana reforços!!
Data límit per fer-se voluntari: 22 de novembre

Per l’edició del 2013 ens proposen estar presents a dos supermercats:
 Caprabo del Mercat de Lesseps
 Caprabo del Mercat de la Concepció

Dates i horaris:
Divendres 29 de noviembre, de 15:00h a 21:00h
Dissabte 30 de noviembre de 09:00h a 21:00h
VOLUNTARIS
Tothom és benvingut, tothom té el seu lloc: des dels de P3 fins als de 4t d’ESO.

Funció dels Voluntaris:

– Informar a les persones que entrin al supermercat que es realitza la campanya de recollida d’aliments

– Lliurar una bossa de la campanya que en sortir poden retornar amb els aliments que hagin comprat (demanem 5 famílies d’aliments: arròs, pasta, llegums, oli i llet.

– Recollir les bosses que torni el client. Agrair la donació lliurant un punt de llibre.

– Col·locar les bosses als contenidors que proporciona l’organització.

– Els més petits tindran el seu rol, pintaran allà mateix els punts de llibre de “Voluntariat en Família”.

QUÈ S’HA DE FER PER SER VOLUNTARIS?

És molt senzill, en un click ho teniu fet:
Per apuntar-vos al supermercat que preferiu i en la franja horària que us vagi millor, ho haureu de fer a través del següent enllaç, tant pel Mercat de la Concepció com pel de Lesseps.

BUTLLETA

S’hauria de procurar que tots els torns quedin coberts, i que hi hagi un mínim de 5 persones per torn.
Les dades personals és un requisit que ens demana el Banc d’aliments, a fi de tramitar-nos una assegurança.

nuevaimagen1

Be the first to comment on "Convocatòria Gran Recapte 2013"

Deixa una Resposta

%d bloggers like this: