II Intercanvi de Roba i Material de l’Escola Sadako

Us proposem el II INTERCANVI DE ROBA I MATERIAL de l’Escola, seguint la pauta que ja es va  dur a terme en el primer intercanvi, el passat mes de juny.

Amb la idea de fer passos cap a la sostenibilitat, les Comissions Solidària i Sostenible organitzen un intercanvi de roba i material esportiu.  Cal prioritzar que sigui material apte per a un nou ús i especialment material i roba escolar.

Les dates d’intercanvi seran el dijous 24 i divendres 25 d’octubre, de 16.45 a 18.15 de la tarda. L’activitat es farà  al Segon Orenetes.

La recollida de les peces de roba es farà durant  els dies 21 ,22 i 23 d’octubre. Aquells dies hi haurà  unes capses al vestíbul per fer la recollida. Al matí es farà de 7:45 a 8:15h i a  la tarda de 17 a 17:30h

El vostre material es bescanviarà per punts que haureu de fer  efectius el dia de la recollida. Recordeu de recollir-los en  fer el lliurament.

Els valors dels tiquets seran:

1. Bambetes ( xines),  casquests  de piscina …………………………………………………   1 punt.

2. Bates, samarretes d’esport i equips esportius, motxilles, pantalons

curts o de xandal………………………………………………………………………………………..   2 punts.

3.  Jaqueta xandall, sacs  de dormir, anoracs,  polars……………………………………..  3 punts.

Bon intercanvi a tots i totes!!!

Be the first to comment on "II Intercanvi de Roba i Material de l’Escola Sadako"