Viatge Final de curs 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO ha pogut gaudir, per fi, del tan esperat viatge de final de curs a Tenerife. Han estat uns dies plens d’experiències, convivència, descobertes i moments compartits que, de ben segur, recordaran sempre amb molta il·lusió i estima.

Aquest viatge ha estat una manera molt especial de tancar una etapa important de les seves vides. Ara deixen enrere els anys d’ESO per començar nous camins i afrontar nous reptes.

Des de l’escola, els desitgem molta sort en aquesta nova etapa que està a punt de començar. Estem convençuts que els espera un futur ple d’oportunitats, aprenentatges i experiències enriquidores.

Molta sort, promoció 2026! Sempre formareu part de la nostra escola. ✨

Us deixem un vídeo resum del que ha estat aquest super viatge.

Be the first to comment on "Viatge Final de curs 4t d’ESO"

Deixa una Resposta