Ens fa molta il·lusió compartir amb tota la comunitat educativa una notícia molt especial: algunes alumnes de l’escola es van presentar als Jocs Florals de Gràcia en representació del centre i han estat premiades per la qualitat dels seus treballs literaris.
Aquest reconeixement és fruit de l’esforç, la creativitat i la sensibilitat que han demostrat en les seves composicions, així com de la il·lusió amb què han participat en aquesta tradicional iniciativa cultural. Els Jocs Florals són una oportunitat magnífica per fomentar l’escriptura, la imaginació i l’amor per la llengua i la literatura, valors que treballem dia a dia a l’escola.
Estem molt orgullosos de les nostres alumnes, que amb els seus textos han sabut emocionar i transmetre idees i sentiments d’una manera molt especial. Aquest premi és també un reconeixement a la dedicació del professorat i al suport de les famílies, que les acompanyen en el seu creixement personal i acadèmic.
L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, un espai emblemàtic de la ciutat que farà d’aquest moment una experiència encara més memorable per a les alumnes guardonades. Sens dubte, serà un dia ple d’emoció i orgull que recordaran sempre.
Des de l’escola, volem felicitar-les de tot cor i animar tot l’alumnat a continuar participant en activitats culturals i literàries que els permetin expressar-se, créixer i compartir el seu talent. Enhorabona a totes les premiades!













Be the first to comment on "Jocs Florals de Gràcia"