El passat dissabte vam celebrar amb entusiasme el gran Matí de Nadal.
Va ser un moment màgic de retrobaments entre exalumnes, de rialles cantant al karaoke, creant figures de fang i aprenent, i construint moments únics entre tots els membres de l’escola.
Volem expressar la nostra profunda gratitud a totes les persones que van participar i van gaudir del #MatíNadal23, gràcies per fer cada any un Matí de Nadal únic.


Ei! Aquí falta dir algo dels super concerts de la coral de pares! Sense les nadales no es fà Nadal!