HOMENATGE A LA CARME LUPON

El primer dia del 2020 ens va deixar la Carme Lupon, una de les fundadores de l’escola.

La pandèmia no ens va permetre fer el merescut homenatge. Va ser el passat dissabte, en una data tant assenyalada per la comunitat Sadako com és el Matí de Nadal, quan finalment vam poder fer aquest acte.

Ens vam trobar, a la plaça de l’escola, membres de la família de la Carme, antics i antigues mestres, amics, exalumnes , mestres i famílies. Junts vam escoltar la cançò La Nena de la Pell Groga amb música de l’Eulàlia Antonés i lletra de l’exalumna Rosa Fornas.

Us compartim el missatge que va ser el pilar fonamental en la creació de l’escola i que va acompanyar a la Carme fins al darrer moment:

Voldria que em recordéssiu  com una mestra que ha intentat ensenyar-vos que la pau, la solidaritat i la justícia no són paraules buides.

Recordeu doncs que no heu de plorar per un món que lluita sinó lluitar per un món que plora.

Moltes gràcies Carme

Be the first to comment on "HOMENATGE A LA CARME LUPON"

Deixa una Resposta

%d bloggers like this: