UN DIARI DIBUIXAT

Un grup nombrós d’alumnes d’entre 5è EP i 3r ESO de l’escola va participar en el concurs organitzat pel diari ARA, en col·laboració amb UNICEF Comitè Catalunya, per il·lustrar el diari  que es publica cada 20 de novembre amb motiu del Dia Mundial de la Infància. En aquest diari tan especial, les fotografies desapareixen i són substituïdes pels dibuixos que fan els infants i adolescents. Enguany els dibuixos i textos tractaven el tema de la Salut Mental.

Vam tenir un parell de noies finalistes, un text i forces dibuixos publicats en el dossier de Salut Mental, i un grup de 9 alumnes va poder passar tot el dissabte a la tarda a la seu de l’Ara per poder il·lustrar el diari de l’endemà.

Va ser una tarda de treball intensiu, compartida amb els i les periodistes del diari, i una experiència fantàstica!

Felicitats a totes i tots.

Be the first to comment on "UN DIARI DIBUIXAT"

Deixa una Resposta

%d bloggers like this: