ERASMUS+ “Preparing Today the Leaders of Tomorrow”

La setmana passada 5 alumnes d’ESO 1 i dues mestres de l’escola vam viatjar a Coïmbra, Portugal, en el marc del projecte ERASMUS+ per visitar l’escola “Colegio Sao José”. L’escola està participant en aquest projecte des de l’any passat, en el qual cinc escoles europees (Dublin, Varsòvia, Samsun, Coïmbra i Barcelona), viatgem per conèixer i compartir els nostres projectes educatius i oferim als infants una experiència d’intercanvi única.

Durant els cinc dies que vàrem viure allà, les alumnes de Sadako es van allotjar a casa de famílies portugueses i van poder experimentar i conèixer de primera mà la seva cultura i tradicions. Les mestres, al mateix temps, vam poder esbrinar i descobrir una metodologia educativa diferent a la nostra i així enriquir-nos també de l’intercanvi. La gent de l’escola ens va rebre amb els braços ben oberts… quina hospitalitat la portuguesa!

Al llarg de la setmana vàrem fer diverses activitats molt interessants: projectes amb companys i companyes d’altres països, tant d’art com de cuina, visitar la ciutat d’Aveiro i navegar amb un vaixell pels canals, participar a l’obra de Romeu i Julieta i celebrar el tancament de la setmana amb un Got Talent i un sopar internacional amb menjar dels diversos països.

Ja tenim ganes de que sigui febrer i rebre’ls a totes i tots a casa nostra. Això sí… propera parada, Turquia!

Be the first to comment on "ERASMUS+ “Preparing Today the Leaders of Tomorrow”"

Deixa una Resposta

%d bloggers like this: