VISCA EL MERCAT DE CALAF!

Aquest dissabte 7 de maig hem tornat a celebrar la festa de l’escola, el Mercat de Calaf, després de dos anys sense poder fer-ho i ha estat fantàstic!

Famílies, alumnes, personal d’escola i exalumnes ens hem tornat a trobar per gaudir d’un dia ple de tallers, solidaritat, música, balls i molta diversió! Gràcies a la complicitat i la implicació de totes i tots, la festa ha estat un èxit! Hem superat els nostres objectius de donacions de sang i hem recollit molts donatius per destinar als projectes solidaris “Som el que Fem”… Hem gaudit dels tallers de polseres, de maquillatge, de mandales, de ceràmica, etc., ens hem divertit amb els jocs de fusta i els inflables, amb la simultània d’escacs, amb la festa holly… Hem ballat amb l’animació infantil i les danses de 5è i ens ha encantat escoltar la coral de famílies i veure el show de 4t d’ESO. I també hem compartit dinant totes i tots junts a la Plaça, la tradicional paella del Mercat de Calaf.

Definitivament, hem aconseguit l’objectiu de la festa i hem recuperat els somriures!

Gràcies, SADAKO!

Be the first to comment on "VISCA EL MERCAT DE CALAF!"